Համաձայնեցնելով ԲՍԵ-ի ավագ խորհրդատուի հետ իրականացնել սպասարկման կենտրոնի գործունեությունը:
Հիմնական գործառույթները
Վաճառքի իրականացում
Անշարժ հեռախոսագծերով ինտերնետ ծառայությունների տրամադրում:
Ինտերնետ ծառայության վերաբերյալ բոլոր տեսակի սարքերի վաճառք/տրամադրում:
Անշարժ, բջջային հեռախոսահամարների բոլոր ծառայությունների վաճառք, նշված ծառայությունների ակտիվացման և ապաակտիվացման կազմակերպում:
Լիցքավորման և Պրեմիում քարտերի վաճառքի իրականացում:
Ծառայությունների տրամադրում
Անշարժ, անլար, բջջային` կանխավճարային և հետվճարային հեռախոսահամարների տրամադրում և հեռախոսահամարների հետ կապված գործարքների իրականացում` քարտի փոխարինում, վերականգնում, ժամանակավոր անջատում և այլն:
Հեռախոսահամարների ամսավճարների և միջքաղաքային հեռախոսազանգերի դիմաց վճարների իրականացում:
Տեղեկատվության տրամադրում հաճախորդներին
Բաժանորդներին նրանց հաշիվների, կանխիկ վճարումների, կարգավիճակի փոփոխության մասին տեղեկատվության տրամադրում:
Բաժանորդներին կանխավճարային քարտի բալանսի, կարգավիճակի, ժամկետների, սակագների մասին տեղեկատվության տրամադրում:
Բաժանորդներին նոր ծառայությունների և սակագնային պլանների մասին տեղեկացում` տրամադրելով համապատասխան թռուցիկներ:
Հաշվետվություններ և փաստաթղթաշրջանառություն
Դրամական միջոցների հաշվառում:
Օրական հաշվետվությունների կազմում, ներկայացում:
Այլ գործառույթներ
Այլ բաժինների հետ աշխատանքային հարաբերությունների ապահովում:
Որակավորումներ և ունակություններ
Հայերեն և ռուսերեն լեզուների պարտադիր իմացություն
Անգլերեն լեզվի իմացությունը ցանկալի է
MS Office ծրագրի լավ իմացություն
Միջնակարգ կրթություն
Լավ հաղորդակցվելու ունակություն
Ինքնակենսագրության (CV/Resume) նմուշը կարող եք գտնել այստեղ։
Դիմելու համար ուղարկեք ինքնակենսագրություն (CV/Resume) հայերեն կամ անգլերեն լեզվով նշված էլ․հասցեին՝